משלוח חינם בקנייה באתר ב-300 ש"ח ומעלה למעט ריהוט וחדרים

מדיניות משלוחים

15. החברה תספק את המוצרים שנרכשו באמצעות האתר לכתובת בישראל שיציין הרוכש בעת הזמנתו. מובהר, כי רק מוצרים שהתמורה בגינם שולמה במלואה ישלחו לרוכש.

16. החברה מספקת ללקוחות שלה 3 אופציות משלוחים:

   1. איסוף עצמי מבית העסק: במקרה זה ההלקוח נדרש להגיע לחנות המפעל ברחוב המלאכה 12, עפולה.
   2. משלוח עד הבית: במקרה זה המשלוח יהיה בהתאם לסל הקניות. משלוח זה ינוע בין משלוח חינם למשלוח בעלות 30 שקלים.
   3. משלוח עד נקודת חלוקה: החברה מתחייבת לספק ללקוח נקודת חלוקה במרחק של עד 1 קילומטר מביתו והוא ידרש לאסוף את המוצר מנקודת החלוקה. משלוח זה יהיה בעלות של 15 שקלים.

17. שרותי המשלוח יתבצעו באמצעות חברת צ’יטה שליחויות (להלן: “צ’יטה”) בהתאם ובכפוף לתקנון המשלוחים של צ’יטה (לנוחות המשתמשים מצורף לינק לאתר חברת צ’יטה http://www.chitadelivery.co.il). המוצר ישלח תוך 10 ימי עסקים שייחשבו החל ממועד אישור העסקה על ידי חברת האשראי. הזמנה לאחר השעה 12:00 בצהריים תחשב כהזמנה שבוצעה ביום העסקים הבא.

18. מובהר בזאת, כי התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויהיה כלול בתשלום עבור המוצרים. התשלום עבור המשלוח לא יהיה ניתן לביטול מכל סיבה שהיא, אלא אם בוטלה העסקה בשל פגם או אי התאמה, או אם בוטלה העסקה בטרם בוצע המשלוח.

19. החברה תעשה ככל שביכולתה על מנת לספק את המוצרים במועד לכתובת אשר ציין הרוכש בהזמנתו, כאשר איחור באספקת מוצר עקב כח עליון ו/או מצב בטחוני ו/או נסיבות שאינן בשליטתה של החברה (כגון, אך לא רק: שביתה, עיצומים וכו’) – לא יחשב כאיחור.

20. באזורים מרוחקים ו/או מוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, רשאית החברה למסור את המוצרים לרוכשים במקום סמוך ומקובל אשר יתואם עימם מראש וכן תהיה רשאית לגבות תשלום נוסף מעבר לתשלום הרגיל בגין משלוח.

21. במידה ונמסרו בהזמנה פרטים שגויים ו/או לא מדויקים ומלאים על ידי הרוכש, לא תהיה החברה אחראית לכל עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שייגרמו כתוצאה מכך. במקרה של איחור או עיכוב באספקה הידועים לחברה מראש מתחייבת החברה לעשות כל שביכולתה בכדי ליידע את הרוכש על דבר האיחור או העיכוב הצפוי. במקרה של איחור באספקת מוצר לרוכש, יהיה הרוכש רשאי לבטל את העסקה במועדים הקבועים בדין.

דילוג לתוכן